Hector Bellerín hamarosan hosszabbítani fog | Videók

Szinte már félhivatalosnak számít Hector Bellerín szerződéshosszabbítása a klubbal.📞📢




Több forrás lehozta, hogy Bellerín hét elején bővítette szerződését az Arsenalal, és újabb részletek merültek kontraktusában, ugyanis heti fizetése 50-ről 100 ezerre gyarapodott (beleértve a bónuszokat).

Hector Bellerín jelenlegi szerződése 2019 06.30.-íg van hatályban, és a legfrissebb hírek szerint hat évvel meghosszabbodott.



A korábbi jelentésekből az derült ki legalábbis Hector ügynöke szerint, hogy a tárgyalások jól haladnak.

" Hector nagyon boldog az Arsenalnál. Ez lenne a negyedik alkalom, hogy új szerződést írt alá a klubbal, és egyértelmű, hogy jó eredményeket ért el. - mondván Albert Botines.

Bellerín múlt hónapban viccesen kijelentette, hogy ha Barcelona telefonon érdeklődik felőle, akkor nem fogja felvenni a telefont.


" Ha akartam volna [Barca] maradtam volna ott," mondta a 21 éves játékos. " Nagyon örültem, amikor anno Arsenal érdeklődést mutatott, és én úgy döntöttem, hogy ide jövök, és nem nézek vissza, mert segíteni akarom az Arsenal-t."

Bellerín, és az ügynöke kijelentése egyértelművé tette, hogy hosszabbított, vagy jobban mondva hosszabitani fog ( mert hivatalosan még mindig nem erősítette meg az Arsenal portálja).

~ Forrás: Mail Online, Sky Sports

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Arsenal Hírlevél | Rövid Hírek

Karcolatok / FA Kupa Döntő / Blog / Preview / Történelem? / Wembley / Red Army / Go Gunners !

Hírlevél | Elmúlt Napok Eseményei | Rövid Hírek